Begravning

Ikväll har jag och mamma begravt vår kära katt Ludde, som omkom inatt/imorse.
Han fick en värdig begravning intill vår krusbärsbuske.

Orsaken tilld detta tordes vara påkörning av en bil.
Annica har berättat att hon sett Ludde fler gånger på morgonen sittandes på affärstrappen med vår andra katt Heavy.
Denna natt/morgon satt han inte där, då låg han antagligen i vår trädgård svårt skadad.
Det enda rätta var att avliva honom med en gång för att få slut på lidandet.

Ludde var en katt vi tyckte mycket om, även om det aldrig riktigt såg ut så.
Han var omtyckt eftersom ha tyckte om oss. Han var alltid kelig och ville alltid väl även om vi tyckte han var för pågångsen ibland.

Han var fin.

R.I.P Katten Ludde

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som skulle köpa honom och uppfostra honom som min egen :( han var jättetrevlig. R.I.P Ludde!

2008-05-29 @ 21:06:21
URL: http://deenkee.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0