Det blev ingen resa

Det blev alltså ingen fotboll idag.
Anledningen? Ja, vi kom hem alldeles försent från Kalmar (18:00) för att man skulle hinna tillbaka till Kåremo i tid ikväll. Dessutom skrev jag faktiskt i senaste inlägget, Sökes: Resesällskap att det eventuellt skulle bli en resa, inte att det skulle bli. Det är en viss skillnad på dom två olika orden.

Så jag förstår inte varför folk är sura eller förvirrade. Det stod klart och tydligt. Punkt slut.
Nästa gång ska jag inte annonsera ut att jag eventuellt ska på någon bortamatch eftersom det uppstår förvirring.

Sitter iaf nu och väntar på att resultat ska trilla in på gästboken eller på Smålands FF.
Vi får se vilken kanal som hinner först denna gången. Jag brukar annars vara snabbast på Öland med att publicera resultat.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0