Fy fan va jag älskar mitt jobb!

Det slog mig ikväll, när jag kom hur mycket jag verkligen tycker om mitt nuvarande jobb på Media markt. Kollegorna är hur jävla underbara som helst. Inte bara i kassan utan även i övriga varuhuset.
Visst jag trivdes kanon på Alby-Boden också, men där var vi inte så många som jobbade.
På MM är de en helt annan känsla.

Som till exempel idag. Sofie och jag går jävligt bra ihop. Hon är lätt och jobba med. Kan ta mina skämt och kan skämta tillbaka. Sara är likadan. Det var två stycken jag nämnde, men hela kassapersonalen är underbar! Då menar jag verkligen ALLA! Ingen särbehandling här inte.

Personalfesten var faktiskt toppen av allt som jag upplevt hittils.
När är det nästa fest?

Nu blir det tre dagars uppvilande. Dennis och Andreas var inne på MM ikväll. Lite snick-snack sådär.
Dom berättade att det är kroppkaksfest nu på fredag. Jag kommer!
Annica och jag hade det väldans trevligt där förra året. Det gäller att komma rejält uthungrad till fredagen. Blir att fasta nu i två dagar.

Imorgon ska jag ta och göra ett besök till IKEA. Tydligen har Kalmarvauhuset knäppa öppettider. Klockan 11.00 öppnar man. Andra varuhus runt dom öppnar vid 10. City Gross öppnar till och med vid 9. I alla fall ska jag ha en kudde.

All for now.

Kommentarer
Postat av: denke

tittade du i förslagslådan? (A) maha! "sparka den där slöa lilla andreas!"

2008-11-26 @ 21:51:18
URL: http://deenkee.blogg

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0