Det är värt en applåd!

Jag lovade ju som sagt att skriva om personen som kunde svaret på frågan i de förra inlägget.
Rätt svar på frågan var Billy Lansdowne. Och Annica var den som prickade in svaret först.

Så nu ska jag skirva lite om Annica hade jag tänkt. Delge er hennes hemligheter och svagheter bland annat.
Eller nej föresten, sånt får ni inte veta. Jag vet dom knappt själv. Därför kan ju jag sitta här och hitta på en massa saker som inte stämmer. Och det vore ju fel.

Jag kan ju berätta att jag varit hos Annica idag. Jag har fixat saker. Dels levererade jag en sak till henne.
Sen fortsatte jag med att fixa hennes dator. Jag lyckades faktiskt fixa både Nero och det trådlösa nätverket i den stationära datorn. Fan vad jag är bra. Jag kan faktiskt allting som Lotta hade sagt.
Märker ni nu, att inlägget handlar mer om mig istället? Egoist! Det skulle ju handla om Annica.
Annica berättade att det åskade inatt. Hon ringde aldrig mig. Jag älskar Åska. Ring mig nästa gång.

Annica (läs; Annicas mamma) hade bakat föresten. Äppelpaj och Blåbärspaj, som jag vill ha receptet på. Det var otroligt gott. Café Skärlöv som Annica (läs; Kissemissen) basar över brukar öppna runt klockan 19:00 om kvällarna, när det är fotboll. Särskilt Kalmar FF's matcher. Cafét kommer nog stänga nu under vinterhalvåret då det inte spelas fotboll längre så Annica kommer få lämna in en begäran om konkurs till Skattemyndigheten. Märker ni ironin i följande stycke?

Inatt ska Annica dela ut tidningar. Morgontidningar som det står viktiga saker i. Bland annat att Kalmar FF vann ikväll med 3-1 mot Gefle. Det är viktigt att tidningarna kommer ut.

Här slutar min dag hos Annica. En mycket bra kompis, faktiskt min bästa kompis.
Förlåt Molgan, att jag övergav dig för Annica. Men Annica är faktisk en person man kan prata med. Molgan bodde nämligen under min säng. Men nu har han flyttat.

Tack Annica för att du finns!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0