Nu jävlar är det guldrace

Efter dagens bragd på Stockholms Stadion känner jag för att festa loss riktigt ordentligt.+

Jag är dock negativist ända ut i fingertopparna. Jag tror aldrig på seger i NÅGON match för Kalmar FF. Kalmar är alltid i underläge när jag sätter mig på Fredriksskans, alternativt Jonssons café för att se en match.

Det är alltid skönare att gå in med just den inställningen, att KFF ska förlora, särskilt skönt efter matchen då man är i ett sådant härligt rus. Idag är jag i ett sånt rus. Dessutom gick det kanonbra på jobbet idag!

Hela dagen har varit ett rus. Natten lär rusa iväg också. Det är sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0