Underbar arbetsdag

Idag hyar jag stortrivts riktigt bra på jobbet. Jag har inte haft mycket att göra, men ändå gjort mycket. Det är verkligen ett väldigt roligft jobb man har skaffat sig. Vilken förbannad tur att jag gick på rekryteringsträffen där i sommras. Jag ångrar inte en sekund av det just nu. Dessutom hoppas jag ju att alla vi i kassagruppen får vara kvar.  Vi är verkligen ett bra gäng och jag trivs verkligen med alla. Verkligen är ett ord jag upprepar känner jag. Men det är VERKLIGEN kul att jobba på Media Markt! Kanske ska skriva SKITKUL isttälet för att poängtera hur mycket jag uppskattar jobbet.

Jonssons var inne och handlade idag. Eller ja handlade vet jag inte, dom hälsade mest på mig tycker jag. Det var trevligt. Ni är välkommna in igen imorgon. Jag vet hur mycket ni tycker om Media Markt.

Kom hem idag vid 21.00. var och handlade på Maxi efter jobbet, det tar ju sin lilla tid. Kvällen har tillbringats framför teven i form av Champions League-fotboll. Imorgon blir det istället UEFA-cupen med KFF som jag ska se. Första halvlek lär väl slås upp på teveapparaterna sen andra halvlek ser jag här hemma. Lite avis är jag på Henke som ska upp och se matchen. Jag gjorde ett smycke idag vid fotomaskinen med KFF-mäsket på. Det blev skitsnyggt. Han fick det som en liten present att ha på sig i Borås imorgon.

Nu blir det sova. God natt!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0