Viktigaste veckan någonsin?

Rubriken säger allt och lite till. Den kommande veckan kommer i alla fall bli den mest spännande i mitt liv.
Anledningen? Den vet ni redan.

Oh idag var det ett kort pass på MM. 10.30-16.30. Kom sist, gick först.
Innan dess hade jag dock hunnit lämna in 407:an på service på Smålands Motor. Fick en lånebil, jag tror det är en 307 eller 406 kombi. Kombi är det i vart fall i alla fall. Den skall nog terlämnas imorgon förhoppningsvis. Ska ta en runda ner till SM innan jag börjar jobba.

Dessutom är det husesyn här hemma för andra gången denna hösten. Det är hemskt.

På onsdag har jag massor med ärenden att uträtta.
Först ska jag till Telia och fixa lite på morgonen med ett abonnemang.
Efter det blir det nog att äta lite på stan. Kanske Dennis är här inne då?
Sedan vidare till Öland för att lämna en sak till Annica i Skärlöv, sen byta 407:an till 406:an för att snabbt bege sig in till Kalmar och Fredriksskans.

Hoppas jag hinner med allt jag ska.

Föresten. Idag var personen som säger såhär i en känd låt på mitt jobb:
Kalmar FF är en fara för Svensk Fotboll

Den som gissar rätt först blir omnämnd i nästa blogginlägg.
Vilken ära va.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ha! Jag gissar på billy lansdowne (eller hur det nu stavas). Ett helt inlägg om mig!:)

2008-10-28 @ 00:06:23
Postat av: denke

jag tycker det är värt en applåd att annica skriver ut sitt namn när hon kommenterar! (A)

2008-10-29 @ 00:39:37
URL: http://deenkee.blogg

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0