24x4=96-28=68!

Efter denna dagens slut har jag jobbat 68 timmar av totalt 96 timmar. Alltså, 28 timmars vila utsprida på 4 dagar. Det är endast 7 timmars vila per dygn. Det börjar faktiskt kännas i ben, huvud och framförallt i armarna. Man lyfter så ofantligt mycket. Mina fotsulor var en gång tjocka och välmående. Nu känns dom tunna, det känns som man endast går på benet när man kommer ehm från jobbet vid 20.30 ungefär. Detta är hemskt, men kul.

Nu in i duschen lite snabbt.

I bakgrunden står Timbaland på högsta volym. I like it.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du, ta det lugnt!

Tycker du? Haha..jo, jag tycker mig se lite grann jag också, fast att jag överdriver lite i bloggen =)

2008-09-12 @ 06:56:02
URL: http://peffling.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0