BioRiokväll

Ikväl har det avverkats en biofilm på Röda Kvarn på Biostaden, Arn - Riket vid vägens slut.
En mycket bra film, om jag får säga det själv. Kritiker tycker den suger, men jag gillade den.

Det blir alltid så, när kritiker sågar en film har man inte så stora förväntningar på själva filmen, man kan inte annat än bli glad över filmen. Idag var alltså inget undantag. Man hade ju inte så tora förväntningar när man satte sig i stolen, men regissören, Birger Jarl, lyckades övertyga mig.

Idag har vi annars lekt städtanter på jobbet. Varor packas upp, skräpet slängs på golvet, kassapersonalen plockar upp det. det är verkligen väldigt trevligt att arbeta på MM.

Imorgon en dags ledighet på grund av begravning i släkten.
Fredag fit for fight igen!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0