Dåligt humör

Usch! Nu är jag på sånt här kasst humör igen. Jag hade hoppats slippa detta ikväll. Anledningen?
IF Elfsborg - Hammarby IF 1-0.

Elfsborg hade egentligen två farliga lägen. Avdíc nic i första halvlek, och sen målet, som egentligen skall lastas på bajens försvarare. Det var nämligen självmål. Elfsborg har sån där förbannad tur för tillfället. Jag hatar det. Men nu verkar det i alla fall som att Kalmar slipper möta Taco-Svensson på Fredriksskans på söndag. Men Svensson betyder nog inte så mycket för Elfsborg som Wiland gör. Det är ju han som står för de matchavgörande räddningarna.

Men nu ska jag sura ihop i sängen och försöka sova så jag är pigg imorgon inför dan före dan.
Som ni vet så öppnar Media Markt på torsdag. Välkommna!

Dessutom spelar Kalmar FF borta mot Helsingborg. Om KFF vinner kommer jag vara på superhumör på öppningsdagen. Så det är bäst för Rydström och Co att de vinner. Fan nu har jag gjort något som jag aldrig brukar göra öppet. Jag har sagt att de MÅSTE vinna. Då blir det aldrig som jag vill.

Jag gick ju in med inställningen i söndags att KFF skulle krossa Göteborg. Det blev inte så. Det blir aldrig så som jag förväntar mig att det ska bli. Så därför så kommer nog Kalmar att förlora imorgon mot Henkeborg och danskarna. tack för mig!

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0