Lugn kväll

Efter att ha jobbat 8-17 idag är man inte så trött ändå. Jag hade gärna tagit en sovmorgon och istället jobbat 11-20. Men jag överlever. För er som är nyfikna så kan jag berätta att Media Markt öppnar den 25 september Vi får säga det nu. Eftersom det står ute på busshållplatserna runt om i Kalmar. Någon skall hängas för det, vem har vi inte bestämt ännu.

Idag fick jag ett välidgt stort förtroendeuppdrag. Man kan ju ringa till varuhuset, MM alltså, så man kan få reda på priser osv av oss som sitter i informationen. När man nu ringer det nummret, som jag ännu inte kan i huvudet, så möts man av en röst som säger att man ska göra lite olika val för att komma rätt. Den rösten är jag! Jag är en telefonsvararöst. Så varje gång man ringer till MM så kommer jag hälsa välkommen. Coolt va? Jag säger tre saker. Dels Knapptryckningarna som man kan välja, sen öppetider och sist att växeln är stängd. Så skulle ni få för er att ringa oss på MM någon gång så var inte rädd och lägg på, det är bara jag som svarar.

Imorgon är jag inställd på att jobba 8-20. Det lär vi nämligen få göra.

Nu ikväll ska jag titta på Champions Leauge på TV6. Nästa år vid den här tiden kan det vara Kalmar FF som spelar Champions League. Men än är det långt dit.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0