The Guru Josh Project - Infinity 2008

På Media Markt har dom ju musik igång hela tiden för att man ska orka jobba. Det finns tre olika ställen som det spelas musik på; TV-avdelningen, Fotoavdelningen och TT-avdleningen. Ibland är det bra låtar, ibland lite sämre. Bra låtar är bland annat Timbaland, Rihanna, Jason Mraz och Cascada med flera. Det är dock en låt som sticker ut lite mer än de övriga. Den låten har spelats hela förra veckan och gjordes så även idag. Den är så bra att det inte är sant. Man orkar jobba verkligen. Problemet var bara att jag inte vetat vad den heter. Tills idag. Ulrika tog reda på det. Jag tänker här nedan delge er den fantastiska låt som jag upptäckt. Får jag lov att presentera The Guru Josh Project - Infinity 2008



Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0