VIP-biljett till salu

Funderar du på att köpa hemelektronik, typ ny TV, DVD-spelare, kyl/frys m.m? Billig sådan? Snart öppnar Europas ledande hemelektronikkedja i Kalmar, nämligen Media Markt med ett 3.500 kvm stort varuhus. Eftersom jag jobbar där har jag förmånen att bjuda in EN person till en VIP-lunch som äger rum mellan kl 11.00-13.00. Dag är ännu lite hemligt. Förmodligen kommer kända människor från Kalmar att vara samt media och övrig press. Är du intresserad av detta? Skulle du vilja gå på en VIP-lunch och få se de nya varuhuset före alla andra? Jag har EN biljett till en person. Lämna kommentar för att få veta mer om detta.

Allt jag kan säga är; "Plötsligt känns allt annat ganska puckat"

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0