Invald i styrelsen

Ikväll har det varit årsmöte för Hulterstads AIK. Jag har aldrig varit på ett sådant tidigare, därför var det extra spänt. På tidigare möten har det kanske varir 10-15 personer. Därför blev det en chock för mig när vi var cirka 35 personer. Ni som vet hur stort norra rummet i Hulterstadsgården är, kan kanske föreställa er hur trångt det var. Jag hamnade mellan A och Sven. Långt bak i rummet. Willy hälsade alla välkomna. Mötet satt igång med omval och nyval av personer. Bland annat så avtackades Bosse Carlzon med blommor och blader för ett bra jobb i styrelsen som kassör. Därmed fanns det en plats till förfogande. Den fick jag. Kan ta en längre sammanfattning om mötet en annan dag.

Jag blev i allaf all invald i styrelsen, ingen viktig post dock. Bara att jag komemr ha mer övergripande ansvar för Internet- och information. Vi hade vårt första styrelsemöte i köket. Där bestämdes att vi ska ha ett nytt möte den 4/2 på Albylen. Yeah, right som att jag kan komma. Får knappast ledigt från jobbet.

Skriver mer imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0