Flugornas herre. Eh jo tjena!

Alltså, jag hatar små jävla äckliga kryp som flyger omkring i min lägenhet. Idag har varit en ståddag bland annat. Hittade massor av sådana här idiotiska kryp som flyger omkring här. jag tog och sög upp kanske 15-20 med damsugaren, sen psrang jag fort som fan ner till sophuset och slängde påsen. Men likväl så är dom kvar här. I alla fall fem stycken. Och idioterna har börjat utveckla IQ. Från IQ ½ till IQ 1 på bara några timmar. Dom går inte i min fällor längre.

Dessutom har dom börjat talla på mitt godis. MITT godis! Fan vad dom jävlarna ska dö.
Hoppas innerligt att dom drunknar och dör en plågsam död. DÖDA!

Annars har jag städat, varit i Nybro. Tänka sig. Detta lilla samhälle som gud måste ha glömt. Jag körde förbi en ishall. Viktoriahallen. Är det ens en ishall? Den är ju minimal? Kan man ens spela ishockey där? Hur som helst så hittade jag i alla fall min slutdestination. Coop Extra. Jag gick sen lite i centrum för att se stan om man sää. Fast vilken stad? Det fanns Lindex, och Willys. Det var väl det enda. Och en gata. Som Mörbylånga, ungefär. Precis som Annica sa.

Usch. Ikväll var det match. Vi hade satans jävla oflyt. Vi förlorade med 1-2. Och vi hade massor med lägen. Jag var nästan på väg att slå in en retur, då målvakten kom med dobbarna före och stämplade mig. Satans idiot. Dessutom har jag sträckt baksidan av låret. Skit också. Jag laddade fel denna gången också. Var ju en sväng på Thaisilk och Mc Donalds innan matchen. Det var inte så bra. Den matchen jag gjorde mål i, åt jag bara nyttig mat. Laddade med spaghetti.

Nu ska jag återgå till flugdödandet. DÖ!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men herregud Andreas! Du vet ju att den taktiken inte funkade, varför köra på samma? Du får testa ngt nytt nästa gång:)...Och prata inte skit om Nybro:P

2009-09-15 @ 22:59:34
Postat av: denke

ni hade faktiskt lite otur :(

haha, låter som roliga flugor (A)

2009-09-16 @ 16:31:01
URL: http://deenkee.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0