Meningslös sport och en tävling

Idag när jag kom hem från arbetet tänkte jag avnjuta lite fotboll på PPV. Men icke sa nicke. Tror ni inte att det var den där jävla meningslösa sporten ishockey på min PPV-kanal. Som jag f.ö ser gratis på sen april. Hych! Säg inget till Telia om det bara.

Men i alla fall. Det var en som sagt en idiotisk hockeymatch på kanalen. Inte nog med att dom spelar en miljon matcher i grundspelet, så ska dom spela en halv miljon matcher till sen efter serien är slut för att kora en vinnare. Tänk om alla spelade som i fotboll. Där är den som vinner serien vinnare. Punkt slut. Lätt som en plätt, och enkel matematik

Nu har jag fått ur mig dessa aggressioner.

Tills nästa gång vi hörs kan vi tävla lite. Tänkte ha som Dobbidoo har på SVT. En textremsa som man ska komma på låten till. Texten är översatt från Engelska till Svenska. Den som klarar detta vinner ett pris i form av ett chips. OM man kan artiten/gruppen kan man få två chips. Och fuska inte! Då blir det en jordnöt istället.

Här kommer texten:
Säg att du inte känner mig eller känna igen mitt ansikte
Säg att du inte bryr som går till denna typ av plats
Knä djupt i Hoopla sjönk i din kamp
Alltför många rymlingar äter upp natten

Texten är översatt via ett uråldrigt översättarprogram som jag hade på datorn. Därför är kanske orden i fel ordning osv. Men detta gör det hela mer klurigt. Jag tar inget som helst ansvar för att det som sagt är korrekt översatt.

Må bästa man eller kvinna vinna.

Kommentarer
Postat av: Annica

Mitt svar är: Jeffeson starship med we built this city. Ge mig min vinst:D

2009-09-24 @ 22:36:01
Postat av: denke

du googlade säkert "hoopla". jag kräver en ny tävling!

2009-09-24 @ 22:40:22
URL: http://deenkee.blogg.se/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0