Stockholm i mitt hjärta... NOT!

Imorgon åker jag och Jonssons med respektive till Stockholm för en weekend-helg.
Vi ska bland annat gå på Skansen och titta på alla djur.
Titta där kungen bor, det ska tydligen vara ett mäktigt slott han har.
Eller nja, skämt åsido. Vi ska faktiskt inte göra något av det jag just nämnde, förutom att ta oss till Stockholm förstås.
Detta blir andra helgen i rad som jag är ute på äventyr utanför Smålands gränser.
Förra veckan var det ju Skåne/Danmark/Tyskland som var på tapeten.
En resa jag främst kommer komma ihåg som matförgiftning.

Jag hoppas den kommande resan slipper detta.
Vi ska ju till Råsunda och titta på Sverige-Danmark!
Det ni!
Jag kommer så väl ihåg den där morgonen för några månder sen när jag skulle fixa biljetterna.

Idag har dagen tillbringats i Kalmar med Jonsson.
Handlade lite kläder, tre plagg från H&M. Två tröjor (riktigt snygga) och ett par jeans.
Hämtade ut foton från Studenten m.m.

Ikväll har jag packat ner det sista som ska med i morgon till Stockholm.

Ses imorrn Stockholm.

Stockholm i mitt hjärta... NOT!

Tack och bock!

(Btw, designen har jag tillverkat själv i bloggen. Egentligen är det till Dennis blogg som designen är till för, men jag lånar den lite )

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0