Helvetesdag imorgon

Usch imorgon blir ingen rolig dag på jobbet. Eller ja det blir väl inte mer än vanligt förutom att jag jobbar kanske 8-18 som mest. En hel jäkla dag. Men det är ju jag som ställt till det för mig själv och andra så jag får väl skylla mig själv. Grejen är den att jag skulle varit ledig imorgon och jobbat på lördag istället. Men eftersom Kalmar FF spelar Svenska Cupen på Fredriksskans på lördag bytte jag dag och tid till imorgon mellan 8-14. Istället flyttade Irené Lovisa till lördagen. Saken är den att Irené glömde sätta en person på eftermiddagen där alltså Lovisa stod föörst. Irené är alltså själv imorgon mellan 14-20.15. Därför ska jag jobba ända till klockan 18:00.

Efter jobbet blir det Hulterstads AIK. Vårsäsongens sista match står för dörren. Serieledarna Norra Tångs BK står för motståndet. Jag ska givetvis fotografera och skriva om matchen. Som alltid. Men det kommer bli en jäkla dag imorgon.

Ska man säga något om dagen idag så kan man sammanfatta den med ett ord. Sömnpiller. Ja det var så förbannat tråkigt att jag höll på och somna. Johanna och jag hade förvisso trevligt ihop. Oj det lät misstänkt. Ta inte den meningen på det sättet jag tror ni läser det som. Men i alla fall så hände det knappt någonting förutom att två kändisar dök upp. Samuel Fröler som jag redan nämnt, samt min ingifta släkting Per Svensson. Jag är nästan lite stolt över att ha honom i släkten. Trotts att vi inte är släkt på riktigt. Jag är dock syssling med hans barn.

Måste bara avsluta med att säga att jag hatar den där värmländskan som gör reklam för TRE. Hon är så störande. Ville bara ha det sagt.

Kommentarer

Skriv vad du tycker om inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mailadress? (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Vad ville du lille vän?

Trackback
RSS 2.0